søndag 28. august 2016

Inneværshelg

Selv om det var meldt regn i helga så reiste vi på hytta. Alltid godt å komme dit og designe ting. Da senker jeg skuldrene og tegner, strikker, hekler og lager mat.

Og med masse innevær er det heklevær. Så da heklet jeg sammen de siste 22 rutene til teppet. Da ble det 11 x 8 ruter. Måler ca 160 x 210 cm.

Så da ble det å høre på våre nye episoder på strikkepodcasten og skrive lenkeliste.
Det er litt jobb å lage dette, men jeg storkoser meg med å lage alt sammen.



Slik ser det ut på senga.
Superfornøyd med at sengetøyet blir skjermet litt i den siden det er seng. For dette er anekset.


Slik ser da anekset ut. Seng i ene enden med en halvvegg og utstyr i andre siden.

Så lagde jeg en pute med hjortehoder og det dukket ikke opp noe navn på puta så det la jeg ut på siden min på Facebook og ønsket meg tips til navn.
I kveld avgjorde jeg navnet på den og det ble: Hjortehagen
Så hun får mønsteret og en prosjektpose fritt valgt fra sida mi på Facebock: Buglas Design


Nå står den i sofan min. Pussig nok så er det kun den puta som står der. De andre står oppå sofan på hobbyrommet. 

For en stund siden kom jeg på at puta under har vært hos Projo. Men den 8. august gikk kontrakten. Så nå strikker jeg den i nye farger for å lansere den i mitt eget system.
Er spent på om denne blir godt mottatt.
Jeg har også tegnet løper til denne. 
Den kommer så raskt jeg får strikket den.


Så da fant jeg fram grått og rødt garn før helga og jeg satte igang.
Jeg er veldig glad i denne fargekombinasjonen.
Så da ble puta i denne. Samt at jeg nå begynner å gå tomt for mange farger i denne tykkelsen. Så nå må jeg fylle opp med litt mer. Så da er det å håpe på at det dukker opp litt salg snart.


Denne puta heter Franziska og vil dukke opp på Ravelry og på Strikkoteket om kort tid.
Så da er det en ny uke med å gjøre ferdig noen prosjekter og sette igang nye. Spesielt siden jeg nå har tegnet grytekluter, flaskefrakk, puter, løper, m.m.





Ingen kommentarer: