mandag 8. august 2016

Mandag og siste ferieuke

Da er det den 4. ferieuka som har startet. Men når den er ferdig er det over på sykemelding igjen. Ikke noe jobbing her. Det funker dårlig på denne kroppen. Det blir avklaring fremover nå. Er spent på hva som skjer. Men tiden vil vise.
Så da får en fylle hverdagen med ting som ikke krever for mye aktivitet.
Selv om jeg får beskjed om at det å strikke, hekle og sy er å være i aktivitet. Forstå det den som kan. En sitter jo stille på eller i en stol. Aktivitet for meg er å bruke kroppen, ikke å sitte stille.

Så når jeg kom hjem i går fra 3 ukers ferie hos mine unger og barnebarn var det å pakke ut bilen. Trur vel egentlig at denne Fiestaen min er en semitrailer. Utrolig hva en får plass til.

Så nå ryddes det i heimen.


For denne stod og venter på meg hjemme. Den bestilte jeg i ferien. En broderimaskin fra Pfaff. 


Og jakke til minstemann har det blitt på turen. 


Nå ermene koblet sammen. Og jeg har startet fellingen på ragelerme.


Og uglebuksa i 6 år er ferdig teststrikket så nå er den lagt ut på Ravelry. 


Så nå blir å stikke opp på hobbyrommet og rydde seg ferdig etter ferieturen. Det gikk med en halv kasse med garn. Egentlig ganske lite, men siden jeg sydde båtputer så tok det nesten en uke.
Så nå får jeg spide igang med søm og strikking og hekling her. 
Ha en super dag videre. 

Ingen kommentarer: