mandag 10. oktober 2016

God natt


På strikkepodcasten vår så utlyste vi en konkurranse om denne prosjektposen.
Den har hanken feil vei og er derfor litt spesiell.
Samt at den inneholder noe.
Dette kan du høre mer om på strikkepodcasten vår og hvor du kan svare ligger på konkurransen. 



Siden jeg har tegnet en del puter som jeg ikke har strikket så blir å lage de en etter en. Så her kommer første puta. Det er en pute til soverommet og er første i serien på flere.
Disse designer jeg til mine barn som skal ha de på soverommet.


Ble veldig godt fornøyd med den. Den er enkelt å strikke og har mye gjentagelser.
Den er strikket i Rubin fra Sparkjøp og det gikk med 3 nøster i hver farge.
Den er ca 45 x 45 cm på pinne 3.5
Jeg strikket den på pinne 3.0 og da ble den ca 40 x 40 cm.



Så da strikkes det videre på Jennys pute her i brun og grønntoner. 

Ingen kommentarer: