onsdag 12. juli 2017

Ferie og testere

I går ble det ny testing av flaskefrakker.
Og denne som jeg gjorde ferdig i går kveld havner i kanskje skuffen av mønstre. Diagrammet er vel stort for å kunne gjengis, men finner jeg en smartere måte å gjøre det på så dukker den nok opp. Må høre litt med testerne mine om hva de mener. 


Slik ser den ut. Veldig godt fornøyd, men som sagt ikke helt på nett med diagrammet.

Det ble en tur til Vågsbygd i går. Hadde avtalt med en av testerne mine at vi skulle treffes. Så trivelig å kunne møte de jeg har mye kontakt med. Blir så godt å ha et ansikt og en stemme å forholde seg til. Prate litt håndarbeide og snakke om litt erfaringer.
Så det blir flere treff. Neste er om et par dager nede i Lillesand.

Så i går gikk dagen med til å kose seg med barnebarn.
Det er så trivelig å være her at en knapt har lyst til å reise hjem om noen dager.
Men en får se fremover til neste gang en skal hit. For jeg prøver å være her fire ganger i året.

Neste tur er etter planen i oktober.


Denne startet jeg på i går ettermiddag.
Det er den andre flaskefrakken. Den vet jeg blir til mønster. Enkel og grei. Kun å få på plass diagrammet nå så er den klar for testerne.

For jeg har noen som tester mønstrene mine og de er gull verdt for meg. 
De loser unna en god del feil. 
Det gjør at jobben blir lettere for meg også. Og de får tilgang til alle mønstrene jeg lager. Så de de kan velge fritt hvem de vil teste. 

Så da er det å benytte sommerdagen til strikking og barnebarnkos.


Ingen kommentarer: