søndag 6. august 2017

Katedralputa

Så var en pute med kunststrikk som så dagens lys. Har hatt lyst til å lage puter som er slik. Da med kombinasjon av fletter og kunststrikk. Så da var jeg igang med de også.
Kunststrikk er det mest gøyale jeg lager.
Jeg lærte det tidlig på åttitallet og har vært hekta siden.
Har alt for mange duker som jeg bruker hele tiden. Bytter på ofte. Har i mange farger.


Jeg puttet den over en pute fra Stoff & Stil for den har stoff, ikke dekoron. 
Og jeg må bare skrive at jeg er veldig godt fornøyd.
Dette var gøy så det blir flere ja, mange flere.

Det har vært et herlig vær i helga så det er synd at en ikke kan gå turer. Men ryggen er for dårlig så da blir jeg liggende på sofan til uka. Det har jeg dessverre ikke tid til. Så her får en gjøre litt nå og da.


Men i går kveld dro det seg til og begynte å regne. Da sa jeg til gubben: Nå er det strikkevær.
Da lo han og så at det var det nok bestandig. Ja, ja... er vel sannheten det. Strikker over alt, alltid.

Så da er det hjem fra hytta i dag og finne frem flere prosjekter. For her går det unna ja.
Det er kun en julestrømpe og en snart halvveis strikket Hjem kjære hjem pute igjen i veska på turen hjemover. 


Ingen kommentarer: