mandag 7. august 2017

Pakker til strikkefestivalen

Så mye som skal ordnes til strikkefestivalen at en rekker ikke stort annet.
Men nå er jeg snart i boks.

Her har jeg navnet alle gryteklutene så hjelperne mine kan finne ut hvem som er hvem. Selv jeg måtte smugtitte når jeg satte på navnene. Det var to stk som jeg forvekslet.
Så det kan bli gøy når jeg får dobbelt så mange.


Ja for det er minst det som er målet. Lage nye og lage enda flere nye.
Det er masketerpai.


Strikkeposer, håndarbeisnett, Martheskrepper og Garnskrepper i fleng som er klare for avreise. Nå skal de bli lagt i søppelsekker og klargjort for avreise om vel en uke.

Flaskefrakkene har også fått navn. Og de fleste har fått flasker inni seg. 
Så hyllene som de skal stå på er funnet frem.
Kjekt å pakke glass som er ferdig polstret tenke jeg når jeg puttet de i kassa.


Den største jobben var å navne putene. Det er mye volum som må håndteres. 


Så har jeg også ryddet i pute, gryteklut og flaskefrakk mønstrene.
Det var virkelig toppers å ta en grundig gjennomgang.

Så nå gjenstår det å lage kort med Strikkotekets butikken min er på. 
Samt litt mer info.

Og selvfølgelig strikke ferdig Hjem kjære hjem puta.
Og julestrømpa. 


Ingen kommentarer: