onsdag 23. august 2017

Strikkerne mine

Det er så kjekt at jeg har noen som strikket designene mine for å selge de på nettet. 
For en skal ha godkjenning for å strikke/ hekle og  selge andres design.
Kun de som jeg har bestemt kan selge mine design på nettet.
Det betyr at en kan ikke strikke/ hekle opp en ting for så å legge den ut for salg. Det er kommersielt salg og det er ikke lov uten godkjenning. Strikker/ hekler en derimot en ting og en nabo ønsker å ha en lik så kan en strikke/ hekle til vedkommende og ta betalt for jobben. Men det må foregå lokalt.
For da holder en seg unna nettsalget.
På lokale julemesser derimot har jeg sagt ja til at mine design kan selges, UTENOM i Romsdalen. Der selger jeg selv. Mens Aukra produktene jeg har er det kun de som jeg godkjenner som kan strikke. Har ei dame som strikker det. Pr nå så er det nok.

Her har ene strikkeren min strikket Sommerfuglputa til en kunde.
Gøy å se bilder av de som folk strikker.
Det gir meg mer kreativitet til å se putene i andre farger. 


Så lurer du på noe eller har lyst til å bli en av mine strikkere så ta kontakt.
Eposten finner du øverst på høyre side her i bloggen.

Ingen kommentarer: