tirsdag 30. januar 2018

Sokker og sokker

Bitte litt sokkedilla om dagen... så det er alltid 2 par på magic loop pinnen. en av hvert par så får jeg 2 par ferdig når de andre er ferdige. 
Men så var jeg så smart at jeg kjøpte 4 tråders garn og Pairfect. De strikkes jo på forskjellige pinner. Så da får pinnene hvile til jeg kommer hjem over helga.


Her var bommerten. Men garn er garn og nok andre ting hjemme til å bytte ut og justere bommerten.


Så kjøpte jeg Mellomraggi hos Bente, en butikk på Bøverbru. Første gang jeg strikker av dette garnet og det likte jeg veldig godt. Et mellomtykt garn som er godt å strikke av. Det blir nok mer av dette.


Slik ble sokkene ferdige. Her ligger de i par og er klare for bruk.
Pussig nok så syntes jeg det er helt ok å feste tråder. Det er nok etter de store c2c teppene for der er det overfylt med de.

Ingen kommentarer: