tirsdag 6. februar 2018

Litt av hvert i dag

Arbeidstrening først i dag på dagsenteret. Sliten i hue ja og det verker i kroppen etter gåtur. 
Men så har det seg slik at NAV nå vil at jeg skal øke med å jobbe.
Herlig... da blir det ihvertfall ikke noe strikkemaskin eller håndarbeide.
Da blir det senga mesteparten av tiden jeg tilbringer hjemme.
Når jeg jobber mer enn 5 timer på dagsenteret på fredager så tilbringes helga i en stol. 
Ingen aktivitet, kun strikking og hekling.


Men med 3 timer i dag så klarer jeg å gjøre litt. Sydde sømmer på jakka til naboen.
Hun har ikke maskin så det er greit å kunne hjelpe til.


Etter det så ble det en tur nedom stolen for da var jeg sliten. Gjesper med en gang jeg blir sliten og huepinen kommer. I dag ble jeg faktisk kvalm.


Etter et par timer i godstolen så ruslet jeg meg en tur opp til strikkemaskinen og prøver litt.
Men må være forsiktig så jeg øker i takt med fibromyalgien. 
Så dette er test nr 1 i dag. Traff fortsatt ikke på rett strikkefasthet på mønsterstrikk.


Men så fant jeg fram et annet diagram jeg har tegnet. Da traff jeg helt rett. 
Så da gir jeg meg for i dag. Litt hver dag for nå er jeg kvalm igjen.
Så her må det tas med ro ja.
Så nå er det godstolen litt fremover for jeg tenkte å snike meg på strikketreff i kveld.
Mye støy, men jeg må takle slikt for ellers kan jeg bare være hjemme.
Litt sosial må en jo være.

Ingen kommentarer: