mandag 12. februar 2018

Pute og miljøsvin

Her er det jeg kaller miljøsvin. Jeg syntes det er utrolig at medisiner må pakkes en og en når en bruker en del av slikt. Dette her er 1 ukes forbruk. Jeg bruker altså så mye ganger 52. 
Det blir MYE søppel som jeg syntes er totalt unødvendig.
Så herved har jeg utnevnt medisinprodusentene til miljøsvin.
Hva andre kaller dem får de stå for.


På turen hjem fra hytta i går hadde jeg valget mellom sokker og en ny klut.
Så da ble det et nytt klutdesign.


La opp, rakk ned, la opp, rakk ned igjen og la opp på nytt. Men da traff jeg bra. For vanligvis så tegner jeg først og strikker etterpå.


Siden jeg likte halsene jeg strikket til dattera så godt så blir det flere. Her er det en i Merino ekstra fine, dobbelt garn med pinne nr. 6.


Når jeg var på tur så tegnet jeg denne som fikk navnet Tante Aases pute.
Når jeg kom hjem fant jeg fram garn, men den gikk tregt. Så det ble til at jeg tok den med på hytta i helga og gjorde den ferdig. Så nå er mønsteret ute på Strikkoteket.
Så da var det å starte på det nye putedesignet.
Og gjøre litt papirarbeide. Klippe noen klær og klargjort til posekurset.



Ingen kommentarer: