onsdag 7. februar 2018

Tre tusen meter holder nok en stund

Ja for på denne spolen er det 3000 meter som jeg skal hekle sammen med tynt bomullsgarn til julepynt. Det er supert restegarn hekling. 


Stjerner, engler, bjeller og masse annet rart blir det av denne.

Så oppdaget jeg i dag at det var ikke smart å ha på seg denne genseren for den var litt for mye utringet. Så her ser en hvordan allergien fungerer hos meg med ull.
Blir slik rødflammete og så klør det noe sykt. Og er jeg veldig flink å droppe og klø med negler så blir det bare noen prikker. Men med neglene blir det sår.


Så en får ha disiplin denne gangen også.

Siden jeg ble så fornøyd med første halsen så strikket jeg en til i mørk grå Karisma og grå ull fra Iceyarn. Så denne reiser også til datteren min. Kjekt når de liker ting jeg lager.


Og jaggu er en til snart ferdig. Tenker å strikke opp noen så jeg får brukt opp overskuddsgarnet. 


Og nytt garn til neste er funnet frem. For denne ble nesten ferdig på strikkekafeen i ettermiddag. Siden vi spiste middag på dagen i dag så stakk jeg innom å hentet et par pakker på posten og da var det tilbud på glutenfri pizza. Jeg nappet med meg en hjem. Når jeg dumpet innenfor døra så oppdaget jeg dette. Da var veien til fryseren kort og pizzan havnet der. For dette var en helt nydelig kveldsmat.
Pizzan får vente til en annen gang. 


Ingen kommentarer: