tirsdag 8. mai 2018

Litt sommer snart

Ja det håper jeg virkelig, men vi bor på møre og her er det ofte kaldt om sommeren. 
Men sommergenser skal jeg ha. Om jeg så må ha kofte på yttersiden. 


Så da falt valget på denne. Og ja det er jo typisk meg å velge den med aller mest mønster.
Ja for det er jo det jeg liker aller best. Jo mer jo bedre. 

Så var det loftstua, her bakser jeg meg mye med utstyret mitt.
Det er symaskinene som er mest hotte om dagen nå.
Det går på hvordan formen er. For å strikke på maskinen så må jeg være helt topp. Det er jeg egentlig lite om dagen. Så da blir det noe jeg er god på. Det er symaskin og hekling. 
Så det blir litt hekling av engler om dagen. For de er enkle.


Her er maskinparken.

I går morres så dukket det opp en kappe jeg fikk forrige uke. Hva skulle en lage av noe sånt. Plutselig så slo det meg at dette kunne bli et fruktnett. Jeg klipte av to spisser og sydde den sammen.
Og ja da måtte det jo prøves. Jeg fikk meg en god latter.
Men gøy å være kreativ er det.



Ingen kommentarer: